Ušetřete s naší SPRING SALE

Odeslání a dodávka

minus-circle plus-circle Jak jsou výrobky Wickey dodávány?

Naše dětská hřiště Vám dodáme prostřednictvím dopravní společnosti. Menší vybavení a příslušenství Vám bude doručeno balíkovou službou.

minus-circle plus-circle Se kterými dopravními společnostmi, případně se kterými balíkovými službami Wickey spolupracuje?

Protože s našimi e-shopy Wickey dodáváme téměř do celé Evropy, spolupracujeme s velkým počtem spedičních společností. V případě menších balíčků spolupracujeme se společnostmi DHL, GLS, DPD nebo UPS.

minus-circle plus-circle Jak jsou dětská hřiště Wickey balena?

Bezpečnost na prvním místě – to je naše heslo při balení! Naše zboží obdržíte bezpečně, robustně a solidně zabalené jako balíček nebo paletu s ochrannou fólií. Větší balíky, jako jsou dětská hřiště nebo houpačky Vám bezpečně doručí dopravní společnost až na okraj chodníku.

minus-circle plus-circle Nač bych si měl dát pozor při doručování dodávky a co bych měl předem ověřit?

Zásadně byste měli před přijetím balíku zkontrolovat jeho vnější poškození a případně, pokud balík vykazuje výrazné poškození, jeho přijetí odmítnout. Nejpozději před montáží byste měli dodávku ještě jednou důkladně zkontrolovat. Na základě návodu k montáži svou objednávku prověřte z hlediska úplnosti a zkontrolujte případné vady trámů, prken a jednotlivých dílů.

minus-circle plus-circle Je objednávka několika výrobků Wickey dodávána společně?

Zásadně platí: Jedna objednávka, jedna dodávka! Může se stát, že jste nakupovali tak pilně, že se zkrátka všechno do jednoho balíku nevejde. Také naše dětské postele a dětská hřiště Tiny zasíláme za jistých okolností ve více balících.

minus-circle plus-circle Pomůže mi řidič dopravní společnosti odnést dětské hřiště Wickey na můj pozemek?

Dodávka je zajištěna na okraj chodníku – a pak už je to na Vás.

minus-circle plus-circle Existuje možnost změnit termín dodání u dopravní společnosti krátce před dodáním?

Pokud bys potřeboval avizovaný termín dodání krátce předem změnit, stačí zavolat na číslo +420 (0) 22 8880 343. V tomto případě však mohou přepravní společnosti vzniknout náklady na skladování a další náklady, které se mohou s výhradou a v závislosti na situaci vztáhnout na tebe. Bližší informace získáš telefonicky na čísle našeho zákaznického servisu.

minus-circle plus-circle Jak mám postupovat, když při dodání nejsem doma?

Prosíme Vás, abyste se této situace pokud možno vyvarovali, aby byla pracnost pro všechny zúčastněné strany co nejmenší. Pokud by z Vaší strany přesto nebylo možné, abyste byli v uvedeném termínu doma, pak zasáhneme: Dopravní společnost se obrátí na nás a my zase na Vás, abychom sjednali nový termín dodání.

minus-circle plus-circle Je možno objednávku vyzvednout na místě?

I když bychom každého z našich zákazníků rádi pozdravili osobně, není bohužel vyzvednutí na místě z organizačních důvodů možné.

minus-circle plus-circle Je možno mou objednávku doručit do balíkové stanice?

To bohužel zásadně není možné. Ale samozřejmě si jako místo dodání můžete zvolit adresu, na které si zboží převezme milá osoba, které důvěřujete.

minus-circle plus-circle Nabízí Wickey také expresní doručení?

To není z organizačních důvodů bohužel možné. Přesto se snažíme k Vám objednané zboží doručit co nejrychleji.

minus-circle plus-circle Mohu zadat požadovaný termín doručení?

Den doručení si můžeš domluvit s dopravní společností. Přesný termín dodání by však měl proběhnout nejpozději 3 dny po kontaktování přepravní společnosti. V opačném případě mohou vzniknout náklady na skladování a další náklady, které musíš nést s výhradou a v závislosti na situaci ty.

minus-circle plus-circle Dodává Wickey také do zahraničí?

Jasně – pracujeme multikulturně! Jsme hrdí na to, že můžeme naše dětská hřiště nabízet již v řadě evropských zemí.

minus-circle plus-circle Ve které dny neprobíhají dodávky?

V sobotu a neděli si naši dopravci užívají svůj zasloužený víkend. Doufáme, že Vy též!

minus-circle plus-circle Jak vysoké jsou náklady na dopravu?

Od hodnoty zboží 375 kr je doprava bezplatná! Výjimky existují pouze pro ostrovy a těžko dostupné oblasti. Další informace naleznete zde: Objednání a doručení.

minus-circle plus-circle Musím platit přirážku za dopravu na ostrovy?

Ten pocit nikdy nekončící pohody musí mít nějaký háček: Ano, v tomto případě účtujeme příplatky. Podívejte se jednoduše v našem obchodě na náklady pro Vaši zemi/Váš ostrov.

minus-circle plus-circle Mám možnost vidět stav své objednávky?

Jakmile vaše zboží opustí náš sklad, obdržíte e-mailem potvrzení o odeslání. Pro více informací o stavu doručení prosím kontaktujte náš zákaznický servis.

minus-circle plus-circle S jakou dodací lhůtou mohu počítat?

Průměrnou dobu dodání najdeš na příslušné stránce jednotlivých výrobků. Zde uvedená lhůta začíná vždy po přijetí platby.

minus-circle plus-circle Prodlouží se doba dodání, když objednám více výrobků?

Pokud objednáte více výrobků s rozdílnými dodacími lhůtami, můžete se vždy orientovat podle nejdelší uvedené dodací lhůty. Dodatečně mějte na paměti, že se Vaše dodávka může skládat z několika balíků.

Nahrávám...

Porovnej Produkty

chevron-right