Vrácení zboží a výměna

Jak mohu vrátit zboží zpět?

Nejste spokojeni s výrobkem nebo jste obdrželi nesprávný? Chcete-li zaslat zboží zpět, postupujte prosím podle následujících kroků. Potřebujete k tomu e-mailovou adresu, uvedenou při objednávce, a číslo objednávky.

  1. Použijte formulář pro navrácení zboží a vyplňte jej. Vyberte výrobek, který chcete vrátit, a postupujte podle dalších pokynů
  2. Po obdržení formuláře Vás budeme kontaktovat, abychom s Vámi navrácení doladili
  3. Zboží pečlivě zabalte a přiložte k němu kopii faktury
  4. Po obdržení vráceného zboží Vám uhradíme kupní cenu

Náklady spojené s vrácením zboží dodaného spedicí, a to od částky 200 EUR (kupní cena vracených položek), neseme my: po obdržení vašeho odstoupení od smlouvy pověříme spedici vyzvednutím zboží na naše náklady. Přepravní společnost si pak s vámi telefonicky domluví termín. Ve všech ostatních případech nesete přímé náklady na vrácení zboží vy.

Co mám dělat, je-li zboží poškozené?

Nebylo Vám zboží doručeno v pořádku? To je nám opravdu líto. Každou objednávku velmi pečlivě balíme. Bohužel nemůžeme pokaždé zabránit poškození během přepravy. Postupujte prosím podle následujících kroků, abychom pro Vás co nejrychleji nalezli vhodné řešení.

  1. Při přebírání zboží vždy vybalte a zkontrolujte, zda nebylo při přepravě poškozeno
  2. V případě poškození požádejte přepravce, aby tuto skutečnost bezpodmínečně zaznamenal na nákladní list. Nám pak prosím zašlete příslušnou fotografii
  3. Dodávané zboží prosím vždy převezměte (neodmítejte jeho přijetí a nevracejte je zpět)
  4. Použijte formulář pro navrácení zboží, vyberte výrobek, který chcete vrátit a postupujte podle dalších pokynů
  5. Po obdržení formuláře Vás budeme kontaktovat, abychom s Vámi tuto záležitost vyřešili k Vaší plné spokojenosti. Případně Vám rychle a zdarma zašleme náhradní zboží


Vyplnění formuláře pro vrácení zboží není pro storno objednávky povinné. Díky našemu formuláři však může být vrácení zboží rychlejší.