Wickey
Wickey logo

Továrna na hrací věže

Bezplatné dodání od ceny 1350 Kč


Vracení zboží

Zaslání zpět

Bohužel Vám z logistických důvodů nemůžeme nabídnout výběr objednané dopravní společnosti. Není také možné, abychom dopravní společnosti předávali informace, protože tyto společnosti při expedici často spolupracují se subdodavateli.

Pokud se v případě vracených výrobků jedná o výrobek pro dopravní společnost, budeme s tebou společně koordinovat termín vyzvednutí dopravní společností a přebíráme veškeré náklady za vrácení zboží.

Pokud se však jedná o menší balíky, žádáme Vás, abyste je samostatně vrátili prostřednictvím balíkové služby podle Vašeho výběru.

Tip: Vždy si zvolte stejného dodavatele, který byl odpovědný i za dodávku Vašeho zboží. Zpravidla se jedná o nejlevnější variantu.

Pro rychlý a bezproblémový průběh doporučujeme použít náš formulář pro navrácení.Tento proces však není povinný.

Jakmile vracené zboží obdržíme, obdržíte od nás samozřejmě e-mail, ve kterém Vám potvrdíme dojití Vašeho vráceného zboží.

Vrácení peněz

Vracení peněz závisí na zvoleném způsobu platby. Pokud jste objednávku platili platbou předem, pak nám prosím zašlete své kontaktní údaje, abychom mohli provést vrácení platby. Pokud jste si objednali přes PayPal, kreditní kartu nebo Amazon, Vaše platební údaje jsou již uloženy a ke zpracování Vašeho vrácení peněz nepotřebujeme žádné další údaje. Vezměte prosím na vědomí, že vrácení peněz může trvat až 14 dní.

Reklamace

Základní reklamační lhůta neexistuje. Na naše dřevěné díly získáte záruku 10 let a na příslušenství 2 roky. Tímto není dotčena platnost zákonných předpisů. Další informace naleznete také v našem Právo odstoupit od smlouvy.

Pokud jste si již při dodání všimli zvnějšku zjevných poškození vzniklých přepravou, poznamenejte to prosím dopravci do dodacího listu. Škodám vzniklým při přepravě se bohužel nelze vyhnout a společně nalezneme uspokojivé řešení. Nejprve si prosím na základě návodu k montáži vytvořte přehled o úplnosti a poškození dílů a nafoťte fotografie. Následně nás kontaktujte prostřednictvím našeho kontaktního formuláře a předejte nám dotčené díly včetně fotografií. Co nejrychleji se Vám ozveme s návrhem vhodného řešení. 
Pokud by Vám některý výrobek chyběl, je proces podobný: Nejprve prosím porovnejte všechny obdržené dílčí výrobky s návodem k montáži a pomocí tohoto návodu si poznamenejte, které díly chybějí. Tento seznam zašlete našemu zákaznickému servisu.
Co nejrychleji se Vám ozveme s návrhem vhodného řešení.

Žádáme vás, abyste zboží nejprve přijali a jeho přijetí neodmítli. Požádejte dodavatele/řidiče, aby veškerá poškození způsobená dopravou zaznamenal do dodacího listu a následně se s námi co nejrychleji spojte, abychom Vám bezplatně zaslali náhradní zboží a nalezli pro Vás uspokojivé řešení.

I výměna zboží se provádí prostřednictvím formulář pro navrácení. Uveďte v něm svou e-mailovou adresu a číslo objednávky a postupujte podle pokynů na následujících stránkách. Co nejrychleji Vás bude kontaktovat náš zákaznický servis, aby s Vámi projednal další postup.